fredag 19 oktober 2012

Swish

Jodå! Så har en vecka gått och kommer aldrig åter. SWISH sa det. Snubben har vart på älgjakt sedan förra veckan och det känns som att han åkte i går. Jag har inte hunnit med ett enda inlägg under denna vecka men vad gör väl det? Hundarna blev rastade i alla fall. Här och nu sitter jag tragiskt ensam, näst intill självömkande och reagerar på ett glas vin. Försökte spela gitarr. Ska lira på ett dop i morgon. Men hur det nu var med kvällens övning så känns det mer som att jag borde knäcka gitarrhalsen för att sedan elda upp den på tomten, framför grannarna med ett hysteriskt, ja helt sinnessjukt galet skratt. Så dåligt gick det alltså och får jag inte varma fötter innan klockan två i morgon så kommer den lilla fina gossens dop att gå till historien som den "mestförstördapågrundavheltkäzzgitarrspelaregenomtiderna". Sån e ja, självkritisk! Men frustrationen som kommer av min jävla inkompetens rasar. Bortsett från det så äre himla gött med helg och i morgon ska jag ta en redig sovmorgon!
ADIOS!

Inga kommentarer: