lördag 13 oktober 2012

Nunnor som snattar...

Tänka sig att världen höjer på ögonbrynen för den stackars nunnan som hade (min egna personliga teori) ett enormt sug av öl. Hon ville synda lite med en dryck hon inte fått inmundiga på väldigt många år. För att undkomma skammen då alla i byn skulle få veta att hon shoppat en öl så var hon tvungen att begå ännu ett brott. SNATTERI Kul med människor som bara får för sig att bryta det invanda mönstret och som en dag helt plötsligt gör något helt oväntat.
Jag har en god vän och jag tänker absolut inte nämna denna vid namn. Men denne person är just en sådan person som helt plötsligt bara gör något oväntat. Det är absolut ingen impulsiv person som till vardags går över några som helst gränser. Jag vet första gången jag hörde henne fjärta så höll jag på att dö av garv för att det var så jävla oväntat att det skulle komma från henne.
Hur som haver. Denne rättskaffens person knallade in på en större kedja och gjorde samma sak som nunnan, fast det var en kajalpenna.
När historien om kajalpennan uppdagades stod jag bara med gapande min och kunde inte annat än att även den gången garva hysteriskt. När jag äntligen lugnat mig var jag tvungen att ställa frågan, VARFÖR? Svaret jag fick var logiskt. Den var så jävla dyr och jag ville ha den.
Själv är jag väl en sådan person som alla förväntar sig det värsta av. Men faktum är att jag aldrig snattat något i hela mitt liv. Det ni, det trodde ni inte va?
Hur det nu än var med den där törstiga nunnan så hoppas jag att njutningen var total och att hon drog en redig orgasm strax därefter. Jag tänker, varför inte dra till med en synd till när man ändå förbrukat två av alla tusentals. Hur var det nu man sa? Alla goda ting är TRE var det visst.

Inga kommentarer: